Highlands Panorama News
HOME | PROFILE | STAFF | GALLERY | COMPANY ASSOCIATIONS | CONTACT
 

Die Outoppie se kommentaar

Wanorde

DIE algehele wanorde en Ineenstorting van Thaba Chweu Munisipaliteit is daar vir almal om te sien. Elektrisiteit, riolering, geheel onrybare strate, intimidasie, korrupsie, onbevoegdheid en elke ding. Hoeveel woorde in die woordeboek wil jy hulle toedig? Dit is onaanvaarbaar, maar ek verstaan dit. Hoe kan jy per slot van sake enige positiewe resultate verwag as jou enigste aanstellingskriteria is hoe goed die nuwe perd gekonnekteer is? En ek praat duidelik nie van krag nie.
Soos ek sê, ek verstaan dit. Ek verwag inteendeel niks anders nie.
Wat my (amper sê ek dit) egter lam maak, is ons eie mense se houding en optrede. Kyk na die verskillende Whats App groepe in die dorp. Al wat leef en beef (insluitend mense wat hulleself as vooraanstaande beskou) kef en skel en kla en beskuldig en gaan te kere in die dorp. Ons moet gaan toi-toi, ons moet dié en ons moet dat. Word 'n publieke vergadering gereël, ontaard dit gou-gou. Saterdag se publieke vergadering by Klitzgras was die uitsondering en het goed afgeloop. Daar is duidelik nie 'n maklike oplossing vir die kragkrises nie, want dit betaan uit verskeie komponente wat elkeen afsonderlik aangespreek moet word. Die gekerm op die WhatsApp groepe is tekenend daarvan dat ons nie saamstaan nie en dat elkeen net bekommerd is oor sy eie situasie. Die ouens wat die hardste raas en kritiseer staan met baie enkele uitsonderings nie op om te help nie en woon in elk geval nie die vergaderings by nie. Geen konkrete, werkbare voorstelle nie. Kritiek teenoor die persone en organisasies wat iets probeer doen is veel makliker. Sies man! Die kragkrises gaan nie maklik opgelos word nie. Daar moet gekyk word na die skuldlas, diefstal, die brug van krag, hoe TCM geld allokeer en Eskom se finansiële wanbestuur en tariewe is ook ter sprake.

Latest Edition
Hoor Hierso
Outoppie se Kommentaar
Aan die stuur
Kry ons op Facebook
 
 
Highlands Panorama News | All Rights Reserved | 2011