Highlands Panorama News
HOME | PROFILE | STAFF | GALLERY | COMPANY ASSOCIATIONS | CONTACT
 

Aan die stuur Banner

Ons toets die nuwe Nissan Micra Active

 

ONS het verlede week oor hierdie motor berig. Die Micra Active is die opgekikkerde weergawe van die Micra. Die nuwe Micra kom eers volgende jaar en is 'n totaal ander motor. Wat die huidige motor betref, is hy al 'n hele paar jaar met ons en die goeie ding is dat hierdie motor homself reeds bewys het, terwyl mens met 'n algehele nuwe motor hoop dat al die tandekry sakies uitgestryk is.
Die Active is aansienlik gemoderniseer om byval te vind by die "jonger" koperspubliek en vir net onder die R 160 000 het dit alles wat mens in 'n motor verlang. Daar is 'n grootskerm inligtingstelsel met goeie klank, elektriese vensters voor, 'n 12V kragpunt voor, lugversorging, kragstuur, swart allooiwiele, 'n windgat vlerkie agterop, afstandbeheerde sluit, ritrekenaar en so aan.
Wat veiligheid betref is daar ABS, EBD, BAS, 2 lugsakke, ISOFIX vir 'n kinderstoeltjie, outo deursluit, misligte agter en 'n hoë stoplig agter.
Die driesilinder 1200 enjin maak 56 kW en 104 Nm. Dit is dus nie 'n renmotor nie, maar die enjin is gewillig en die motor trek goed. Teen 120 km per uur roteer die enjin teen 3 500 opm en teen 140, so 4 000 opm, wat dit lig op brandstof sal maak, gegewe die hoë ratverhoudings.
Ek het 'n stil, relatief goeie pad gaan soek (nogal 'n missie) en die motor bietjie deur sy passies geneem. Ratskakeling is glad en die pedale trap lig en lekker. Die remme is uitstekend. Die op-en-af verstelbare stuur het lekker gewig en die motor is verbasend stabiel op die pad. Die draaisirkel is baie kort, as jy 'n U-draai moet maak.
Teen 120 sal die Micra Active die langpad met groot gemak kafdraf en dit ry selfs teen 140 baie lekker. Hier by 160 raak dinge bietjie besig en moet jy wakker wees. Onthou, dit is 'n klein motor met 'n kort asafstand van slegs 2 450 mm. Die kajuit is ruim en die bagasiebak net so, wat goed is vir hierdie klas voertuie.
Ek hou van die kajuit. Dit is 'n lekker plek. Ek hou van hoe die motor ry, die spasie en al die bêreplekkies. Die lugversorger werk goed.
Kritiek? Soos alle driesilinders is die enjin hoorbaar as jy hom roer. Ek sou ook graag minstens een smukspieëltjie op 'n sonskerm wou sien (verkieslik op albei). Die buitespieëls stel met 'n armpie. Andersinds dink ek dit is 'n bakgat motortjie met 'n 6-jaar 150 000 km waarborg teen 'n goeie prys. Daar is ook 'n 3-jaar 90 000 km diensplan, wat die waardepakket nog beter maak.3-jaar 90 000 km diensplan, wat die waardepakket nog beter maak.
Andre Coetzee

Latest Edition
Hoor Hierso
Outoppie se Kommentaar
Aan die stuur
Kry ons op Facebook
 
 
Highlands Panorama News | All Rights Reserved | 2011