HPN | AAN DIE STUUR
Highlands Panorama News
HOME | PROFILE | STAFF | GALLERY | COMPANY ASSOCIATIONS | CONTACT
 

Aan die stuur Banner

Ons toets die turbo Micra Acenta

 

VERLEDE week het ons berig oor die bekendstelling van die nuwe Nissan Micra en gesê dat dit 'n algehele nuwe motor is en nie verwar moet word met die vorige Micra nie. Daar is drie weergawes nl. Visia, Acenta en Acenta Plus. Al drie kom met dieselfde driesilinder turbo enjin (Renault) van 900cc en vyfspoed ratkaste. Meganies is al drie identies. Die enjin maak 66 kW en 140 Nm. Die verskille kom by die vlak van toerusting. Al drie het luier/stop/start tegnologie. Wielgrootte is 15, 16 en 17, met allooiwiele op Acenta en Acenta+. Almal het elektries verstelbare spieëls en LED dagryligte en verstelbare hoofligte. Daar is kragstuur, kragruite (voor), 'n ritrekenaar (Acenta en Acenta+), Bloutand en afstandbeheer kontroles op die op-en-af en in-en-uit verstelbare stuurwiel. Al drie het goeie klankstelsels, met dié op Acenta en Acenta+ met 7-duim raakskerm met selfoon versoenbaarheid. Hulle het USB, AUX in, RDS, MP3, BTHF en BTSA tegnologie. Daar is lugversorging en 'n 12V kragpunt.
Wat veiligheid betref het al drie 6 lugsakke, ABS, EBD, ESP, BA, VDC, HSA, ISOFIX kinderstoel ankers, afstandbeheerde immobiliseerder, outomatiese ligte en outomatiese waarskuligte.
Op Acenta en Acenta Plus is daar misligte en afhangende van watter model leer op die stuurwiel en handrem. Op Acenta Plus is daar oranje bekleedsel aksente op die sitplekke. Die nuwe Micra is in ses kleure beskikbaar.
Daar is 'n drie jaar / 90 000 km diensplan en die waarborg is ses jaar / 150 000 km.
Van buite en van elke hoek af is die nuwe Micra 'n pragtige motor, iets wat broodnodig was by Nissan se sedanmotors. Van binne is dit ewe aantreklik met 'n tweekleur paneelbord, oorgetrek met sagte materiale. Instrumente en kontroles is eenvoudig om te lees en werk en volledig.
Ek kon my sitplek en die stuurwiel gou gemaklik verstel. Die koppelaar, rathefboom en stuur is lig. In die dorp het ek versigtig om al die slaggate en deur die slegte kruisings gery, maar toe ek die Dullstroompad vat, het ek die Micra geroer. Ek is ou skool (Dink 5-liter V8) en ek kon nie die konsep van 'n 900cc driesilinderenjintjie in 'n relatief ruim motor verstaan of aanvaar nie. Watwou. Met die versneller diep in versnel en loop dié Micra soos 'n 1800 van ouds! Ek is teen 120 in vyfde oor die brug by Laske Nakke en ek is gemaklik teen 120 in vyfde oor die bult bo. Geen probleem met krag nie. Daar is genoeg om lekker te wees. Die enjin draai teen 120 in vyfde so 3 000 omwentelinge. Die motor is teen 140 doodstil. Geen pad, veerstelsel, wind of enjingeraas nie. Die veerstelsel is lekker ferm, maar gemaklik. Die motor is koersvas en stuurinsette op spoed veroorsaak minimale bakrol. Remme is baie goed.
Ek het gehou van die Micra se voorkoms, sy rygehalte, vlakke van toerusting (Daar is behoorlike smukspieëls in albei sonskerms), gewillige enjin en gladde ratskakeling. Kritiek? Op hierdie vlak van toerusting behoort die agterruite ook elektries te wees.Alles in ag genome is hierdie waarskynlik die beste motor wat ek vanjaar toetsbestuur het. En ek verneem hy verkoop reeds baie goed. Gaan kyk gerus by Longtom Nissan na die nuwe Micra.
Andre Coetzee.

Latest Edition
Hoor Hierso
Outoppie se Kommentaar
Aan die stuur
Kry ons op Facebook
 
 
Highlands Panorama News | All Rights Reserved | 2011